Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Ότι να΄ναι...


Χάθηκα στη κοσμάρα μου με τους δώδεκα θεούς όπως λέει και ο Παπακωσταντίνου!
Το ξέρω είμαι αδιόρθωτη, χάθηκα από όλων σας τα ιστολόγια...
Νομίζω ότι η φράση που καλωσορίζω αυτή μου την ανάρτηση ταιριάζει απόλυτα στη φάση που διανύω!
Αρχικά θα σας πω τα προσωπικά μου! Έπιασα δουλειά σε ένα όμορφο καφέ-μπαρ! Αυτό είναι ότι πιο συγκλονιστικό μου συνέβη τελευταία, γι' αυτό και χάθηκα λίγο!
Μου την σπάει απίστευτα ο καιρός, θέλω ρε παιδί μου επιτέλους να βγω στη παραλία να κάνω κάνα μπανάκι, να μαυρίσω λίγο ρε αδερφέ!
Αυτές τις μέρες έχω τα πιο διφορούμενα συναισθήματα από ποτέ! Ακόμη και μέσα από εδώ δε μπορώ να εκφραστώ έτσι ακριβώς όπως θέλω!
Κλασικά είμαι στη φάση που δε ξέρω τι μου γίνετε!
Αποφασίζω κάτι τη μια, το μετανιώνω την άλλη!
Δεν υπάρχω γενικότερα, είμαι στα χαμένα!
Δε ξέρω πόσο θα κρατήσει η όλη φάση, ελπίζω όχι πολύ γιατί δε θα το αντέξω!
Έως τότε φιλαράκια μου ιντερνετικά φιλούρεεεεεες!!!

...Και ιδού το τραγούδι που ταιριάζει απόλυτα στη όλη μου ζωή τελευταία!!!

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε τέτοιες φάσεις είμαστε όλοι!!!:):)

Καλή δουλειά λοιπόν!!!Ε και χαλάρωσε θα μαυρίσεις κάποτε!!Αν θες γρήγορο μαύρισμα ζήτα από κάποιον να σε δείρει!!Είμαι υποψήφιος!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

Χαιρετώ!!

ΥΓ:Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί θα πρέπει να μου χαλάς το τραγούδι του Μπαλάφα που άκουγα τώρα με το μαραφέτι που βάζει μουσική στη γειτονιά σου;;;;;Εεεε;;;χααχχα!!

serenata είπε...

Μη στενοχωριέσαι Κατερινάκι μου, θα περάσει κι αυτό.
Φιλάκια πολλά:))

Σκορπινα είπε...

Καλή αρχή εύχομαι!

Είναι ωραία τα καφέ...Ξεφεύγεις;)

Όσο για τα υπόλοιπα, μη πολυδίνεις σημασία...;)

φιλιά

Ο Αλχημιστης είπε...

Φιλια και αγαπη! Χαρηκα που βρηκες δουλεια! Ετσι τετοια να ακουω να χαιρομαι!

Αντε θα βγει και ο ηλιος και θα πεσει η φριχτη ζεστη και θα μαυρισεις οπως σου πρεπει! Αμ τι! Οχι σαν εδω τις Γαλλιδες που ειναι ασπρες ασπρες και με λιγο ηλικο καιγονται παναθεμα τες!!

Φιλια και την αγαπη μου!

Σκορπινα είπε...

Εργαζόμενο κορίτσι, έχεις βραβειάκι, πέρνα να το παραλάβεις!

Λία είπε...

καλώς ήρθες στο club....Φιλάκια !!!(άντε ήλιε βγες να αποκτήσουμε σοκολατοχρώμα :P)

χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο είπε...

ωωω εύχομαι να περνάς όμορφα στη δουλειά σου-που δεν αμφιβάλλω ότι περνάς!

we need summer!

Καλό σου απόγευμα γλυκιά μου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΟΛΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΗΣΥΧΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

*Φαντομάς. είπε...

καλή δουλεία αγαπητή Κατερίνα!όλα περνάνε!αργά-γρήγορα!θα πάρεις και χρώμα..και θα είσαι κομπλέ!σμουτσ!

Αντώνης είπε...

καλή δουλειά να έχεις και ΥΠΟΜΟΝΗ ;) και μην σκας... πάρε όσο χρόνο χρειάζεσαι ώστε να επιστρέψεις με "γεμάτες" μπαταρίες!

eirini είπε...

Το μπλοκ σου είναι πολύ όμορφο και αληθινό!
Χάρηκα που σε βρήκα!!
Ελπίζω οι "μαύρες" σου να περάσουν γρήγορα!!

ήλι είπε...

και εγω χαθηκα οποτε μην νιωθεις ασχημα!
καλη τυχη κ φιλια πολλα!

Κικι είπε...

Όλοι είμαστε στα χαμένα και το χειρότερο δεν κάνουμε πλέων όνειρα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ηρθε ο καιρος να σας αφησω για λιγο για το καλοκαιρι.Φορεστε το ομορφο χαμογελό σας και πάρτε μαζι την ομορφότερη διάθεση οπου και αν πάτε.Ας διώξουμε για λίγο τα πράγματα που μας στενοχωρούν και ας απολαυσουμε ένα ησυχο καλοκαίρι.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Υστερα απο αρκετη απουσια καλοκαιριου περνώ απο τους φιλους να μαθω νεα τους και να ευχηθω για το νεο μηνα.Μακάρι αυτός ο μήνας να είναι όμορφος , γεμάτος με τύχη και πολλά χαμόγελα γιατί χρειαζόμαστε κάθε σταγόνα θετικής ενέργειας!Καλό μας μήνα λοιπόν με υγεια πανω απ όλα!!!!

andrik είπε...

poli wraio blog!!kalws se vrika!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Περνω οπως παντα να ευχηθω μια ομορφη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα,Aργω μερικες φορες να περασω αλλα δεν ξεχνω.Nα εισαι παντα καλα .Που χαθηκες;;;;;