Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Σκεψομπερδέματα...


 Σήμερα δε θα γράψω τίποτα εμπνευσμένο απλά θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάτι που διαπίστωσα...
Και εσείς θα μου πείτε τη γνώμη σας! Λοιπόν ξύπνησα με πολύ ατονία εφόσον εδώ και ένα μήνα με παιδεύει μια βρογχίτιδα και δεν έχω δυνάμεις για τίποτα, βέβαια δε το βάζω κάτω όλη μέρα στους δρόμους είμαι!
Λοιπόν έχω παρατηρήσει κάτι (άσχετο με το πρόλογο που έκανα)....
Όλοι έχουμε κάποιο πρόσωπο στη ζωή μας όπου όσα χρόνια και αν περάσουν αυτό θα είναι εκεί για τους δικούς του λόγους!
Μπορεί να μην είναι η σχέση μας αλλά κάποιο πρόσωπο που κάποια στιγμή πέρασε από τη ζωή μας αλλά οι συγκυρίες το έκαναν να φύγει!
Φυσικά πάντα νόμιζα όταν ήμουν 17 ότι ο λυκειακός μου έρωτας θα κρατήσει για πάντα και μπλα-μπλα-μπλα!
Δε μπορώ να πω κάτι έμεινε από τον λυκειακό έρωτα στα μετέπειτα χρόνια αλλά είμαι άτομο που προχωράει και δε προσκολλάται σε περασμένες καταστάσεις γιατί όσες φορές το έχω κάνει δε βγήκε έτσι όπως το περίμενα!
Να μη φεύγω όμως από το θέμα, το ζήτημα είναι γιατί ένας άνθρωπος μπορεί ενώ προχωράει τη ζωή του να μείνει συναισθηματικά προσκολλημένος σε ένα άλλο! Είναι απωθημένο? Και υπάρχει απωθημένο όταν έχουν περάσει πολλά χρόνια?
Ένα τέτοιο άτομο ξέρω κι εγώ που μπορεί να έχουμε χαθεί αλλά ξέρω πως είναι πάντα κάπου εκεί πίσω και όποτε θέλω μπορώ να του απευθυνθώ!
Έχω προχωρήσει τη ζωή μου αλλά πάντα υπάρχει πιο πίσω να με παρακολουθεί, άλλοτε να θυμώνει και άλλοτε να γίνετε ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου!
Πάντα περιμένω ένα του μήνυμα να μου αφιερώσει ένα τραγούδι και αν περάσει καιρός αρχίζω να ανησυχώ, είναι πλέον συνήθεια να ξέρω ότι εκεί που είναι με σκέφτεται!
Νιώθω ότι έχει μείνει πίσω και εγώ προχωράω και νιώθω και τύψεις γιατί ίσως εγώ δεν τον αφήνω!
Μα δε μπορώ να τον αποπάρω αφού η όλη κατάσταση εκτός του ότι με κολακεύει, μετά από τόσο καιρό εφόσον την έχω συνηθίσει έχει γίνει και κομμάτι μου!
Κάποιους ανθρώπους τους αγαπάς απλά για αυτό που είναι γιατί πάντα υπήρχε λάθος timing  για κάτι διαφορετικό...
Βέβαια το λούκι είναι από τον άλλον που πάντα περιμένει!
Έχω μια σχέση αρκετό καιρό που είμαι καλά με όπως όλες οι σχέσεις τα πάνω και τα κάτω τους! 
Με αγαπάει με έναν διαφορετικό τρόπο που μέχρι πριν δεν είχα γνωρίσει και πλέον τον συνήθισα τόσο που κάτι άλλο θα μου φανεί απλά αποκρουστικό!
Αλλά έχω και μια ιστορία που μετρά πάνω από 7 χρόνια και πάντα υπάρχει, δε χαλιέται με το πέρασμα των χρόνων και ενώ εγώ πάντα ήμουν ειλικρινής και δεν έχω κρυφτεί ποτέ για τίποτα!
Λοιπόν είμαι η Κατερίνα, είμαι 23 ετών παρακαλώ πολύ! Είμαι σε μια σχέση 3,5 χρόνια! Παλιότερα είχα κάνει αρκετά λάθη, λάθη που ίσως συνεχίζω να κάνω! Έχω φίλους που αγαπώ! Αλλά έχω και κάποιον που απλά είναι εκεί, δεν είναι ούτε φίλος αλλά ούτε σύντροφος....
Νομίζω τελικά πως τα έχω όλα εκτός απο λεφτά!!!!
Χαχαχαχαχαχα!
Καλό Σαβ/κο να έχετε.....

7 σχόλια:

Ο Αλχημιστης είπε...

Οι ανθρωποι πιστευω ειναι ελευθεροι να κανουν οτι θελου, να αγαπησουν οποιον θελουν ακομα και οταν αυτος δεν ανταποκρινεται.

Φανταζομαι αυτος ο ανθρωπος εχει βρει κατι σε εσενα και κρατα την σταση που περιγραφεις.

Δεν ειναι ασχημο εφοσον δεν εκμεταλλευεσαι τα συναισθηματα σου. Ειναι δικη του επιλογη και εσυ μπορεις να την απολαμβανεις οσο θες.

Μερικες φορες οντως το timing δεν ειναι καλο. Συμβαινει.

Την καλημερα μου και πολλα φιλια!

Levina είπε...

Το διάβασα και το ξαναδιάβασα για να ξεμπερδευτώ! αλλά τελικά είδα το σχόλιο του Αλχημιστή και θα σου απαντήσω ακριβώς το ίδιο...
Πως είναι ελεύθερος να σε σκέφτεται, να σε θαυμάζει, να σε αγαπά με όποιο τρόπο σε αγαπά...φτάνει εσύ να μην εκμεταλλεύεσαι αυτά τα συναισθήματα... να μη τα συντηρείς προς δικό σου όφελος και τον κρατάς δέσμιο να περιμένει πως κάποια μέρα... ίσως...
Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει τις επιλογές του και να πληρώνει το τίμημα αυτών... γιατί αγαπημένη μου πάντα...μα πάντα σου λέω... στο τέλος έρχεται και ο λογαριασμός!

Φιλιά Kατερινάκι μου
να έχεις ένα απίθανο
Σαββατοκύριακο :))

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με το συγχρονισμό είναι θέμα!!!Μπορεί δυο να είναι πολύ ερωτευμένοι αλλά να ην είναι έτοιμοι για σχέση και τελικά ολα να χαλάνε και άσχημα μάλιστα!!Δεν ξέρω αν θα υπάρχει ένας τέτοιος άνθρωπος μιας και ακόμα είμαι συμβατικά μικρός αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρχει!!

Καλή συνέχεια Κατερινιώ και να σαι πάντα καλά!!Τώρα όσο για τα λεφτά αν τα περιομένεις και αυτά κάνε κάτι άλλο μέχρι να έρθουν γιατί θα αργήσουν!!ΧΑΧΑ!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΕ ΤΟΝ Αλχημιστη.
ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

μικρή Μεγάλη είπε...

Υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι! Έχω γνωρίσει κι εγώ παρόμοιες καταστάσεις (όχι σε μένα)! Ειλικρινά δεν ξέρω αν είναι απωθημένα ή εμμονές! Για άλλους ανθρώπους είναι κολακεία για άλλους ενόχληση! Η αλήθεια είναι πώς δεν ξέρω αν προσωπικά θα μου άρεσε να έχω κάποιον που ξέρω ότι όπου κι αν είμαι είναι "κρυμμένος" εδώ γύρω! Ίσως γιατί νιώθω ανεξάρτητη, ίσως γιατί έχω το πολύ κακό συνήθειο να σκαλίζω το παρελθόν των άλλων και το δικό μου να το αφήνω απλά πίσω, ίσως γιατί αυτές οι μεταπτώσεις και ξαφνικές αλλαγές στα δεδομένα της ζωής μου με πληγώνουν συναισθηματικά, ίσως για οποιονδήποτε άλλο χαζό λόγο! Αυτό το κομμάτι σου ομολογώ πως δεν μπορώ να το κατανοήσω σαν δέσποινα. Όμως καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες για τη συνήθεια! Δεν είναι εύκολο να βγάλεις από τη ζωή σου άτομα που έχεις κάνει κομμάτι δικό σου, που έχεις συνηθίσει την παρουσία τους γύρω σου! Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι να προσέξεις μην κάνεις πράγματα ή συνεχίζεις καταστάσεις από συνήθεια. Μερικές φορές αυτό είναι που σε τρώει και δεν το καταλαβαίνεις! Μερικές φορές είναι γραφτό που λένε κάποιοι άνθρωποι να είναι μαζί, ανεξάρτητα από timing ή ό,τι άλλο. Έτσι θα γίνει! Διαφορετικά ίσως γίνει κάτι καλύτερο! Το θέμα είναι να μπορείς να χειριστείς ό,τι σου συμβαίνει. Στην αντίθετη περίπτωση γίνεται λίγο "επικίνδυνο"!
Καληνύχτα! :)

Katerinanina είπε...

arghsa alla 8a apnthsw se olous...
-alxhmisth mou einai wraio ayto pou eipes!den anagkazoume kanena gia tipota ola epiloges mas einai kai o ka8enas dialegei oso ki an 8eloume panta na rixnoume tis ey8ynes se kapoion allo giati etsi mas symferei!
-erxetai o logariasmos sto telos levina mou kai de xerw poios 8a to plhrwsei...ti wraia na mas kernousan olous tous logariasmous kai sth synais8hmatikh zwh alla dystyxws ayto pote de ginete...
-raskolnikof panta me to xioumor sto sxolio sou! yparxei gia olous panta enas tetoios an8rwpos ayto to pisteyw kai isws oxi mono enas! sth zwh pername polla pou oute fantazomaste!
-skroutzako mou filakia***
-mikrh megalh polu omorfo olo ayto pou eipes kai pragmatika exeis dikio an to skefteis apo ayth thn optikh! ta pragmata mporei na se kapsoun ekei pou de to katalavaineis! alla an ola einai agna xwris antikrisma tote de kindyneyeis! twra 8a mou peis kai pou xerw oti einai agno???
de to xerw apla 8a deixei h poreia!
o xronos ektos apo kalyteros giatros mporei na ginei kai kalos psyxanalyths epishs!

Ανώνυμος είπε...

Πέρνα να πάρεις το βραβείο σου!!

Δια εκτιμήσεως

Ρασκόνικοφ ο Β'!!