Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Είδα ένα όμορφο παιχνίδι να παίζεται εδώ στα  blogs και είπα να το παίξω κι εγώ μιας και τόση ώρα διαβάζω όλα τα ιστολόγια, σχολιάζω αλλά δε μου έρχεται έμπνευση για να γράψω κάτι άλλο...
Λοιπόν ξεκινώ.....

ΑΝΑΚΡΙΣΗ

1. Ονοματάκι: Κατερίνα...
2. Astrodata: Σκορπιός με ωροσκόπο τοξότη παρακαλώ πάρα πολύ...
3. Γενέθλια: 4/11 (Φθινοπωρινή - Φθινοπωρινή)!
4. Ομάδα: Ολυμπιακάρα (για όσους δυσανασχετούν απλά αδιαφορώ! χιχι)!
5. Χρώμα: Μαύρο (όχι δεν είμαι απαισιόδοξη απλά είναι το απόλυτο χρώμα θεωρώ)!
6. Φετίχ: Κατά καιρούς διαφορετικά, κυρίως μαγιό, φουλάρια και γυαλιά ηλίου!
7. Κόλλημα: Όλα τα υφάσματα από μπουμπουνιέρες, μου θυμίζουν το γύρω - γύρω της παιδικής κουβερτούλας μου...
8. Καλή συνήθεια: Πραγματικά δε μου έρχεται, χμμμμμ.... Δε ξέρω καλέ μη βαράτε :-)))
9. Κακή συνήθεια: Το κόλλημα που προανέφερα, υπάρχουν παντού τέτοια υφάσματα στο δωμάτιο μου γιατί μου αρέσει η υφή τους, πρέπει να τα πετάξω κάποια στιγμή!
10. Μεγάλη αγάπη: Μαμά, Ανιψιά, Γιώργος, χάμστερ  Τζώρτζια...
11. Ιδανικός θάνατος: Αυτός που δεν αφήνει πίσω σκέψεις ανεκπλήρωτων επιθυμιών.
12. Κινητό μου: Έχω 2, παλιατζούρικα και τα 2 και σχεδόν μονίμως δίχως κάρτα! Τη δουλειά τους βέβαια τη κάνουν, που λεφτά τώρα για καινούρια...
13. Στο άλλο φύλο με χαλάει: Πολλά και διάφορα, κυρίως όμως η έλλειψη θάρρους, ο μη σεβασμός και το τουπέ (και πολλά πολλά άλλα)!
14. Μισώ: Μμμμμ... Δε μπορώ να πω ότι μισώ κάτι... Ίσως δε μου αρέσουν οι κακόψυχοι άνθρωποι χωρίς να έχουν λόγο!
15. Κλαίω: Για τη κοινωνική αδικία γύρω μου, παιδιά να μην έχουν να φάνε, ηλικιωμένους που δε τους σέβονται, κλαίω όταν το δίκιο με πνίγει, κλαίω για τον πατέρα μου... :-(((
16: Γελάω: Με πολλά, με ένα έξυπνο αστείο, μία ατάκα της εποχής, με γκάφες ανθρώπων αλλά και όταν βλέπω ανθρώπους να πέφτουν γελάω πολύ, κακία το ξέρω αλλά μου φαίνεται αστεία η όλη πράξη! Πάντα βέβαια γελάω και ταυτόχρονα τρέχω να βοηθήσω (είμαι και ψυχοπονιάρα ως γνωστών)!
17: Βαριέμαι: Πάαααρα πολύ συχνά δυστυχώς, μου αρέσουν οι ασφαλείς αλλαγές και όχι να παραμένω σε καταστάσεις, σιχαίνομαι τη ρουτίνα!
18: Σιχαίνομαι: Πολλά... Μικρές κινήσεις που θα δω το άλλον και θα μου φανεί ότι είναι αηδιαστικός ή ότι μπορεί να μου κολλήσει κάτι! Άνθρωποι ότι κι αν περνάτε μη ξεχνάτε τη προσωπική σας υγιεινή για το καλό σας!
19: Πιστεύω: Στη μεγαλειώδη δύναμη που κρύβει ο καθένας μας μέσα του!
20: Στην επόμενη ζωή: Θέλω να μη θυμάμαι τίποτα από τη προηγούμενη...
21: Το moto μου: Όλα μπορώ να τα κατανοήσω αλλά όχι και να τα δικαιολογήσω!!!

---Δε ξέρω ποιόν ενδιαφέρει να κάτσει να τα διαβάσει όλα αυτά αλλά είχε ενδιαφέρον να κάτσω να σκεφτώ επιγραμματικά κάποια πιστέυω μου...---

9 σχόλια:

Levina είπε...

Ποταμός είσαι Κατερινάκι,
μα .... όλοι πια Ολυμπιακός!!!!
δεν υπάρχει ομάδα της άνω κολοπετεινίτσας να πάει κάποιος??
ααααααααχαχαχαχα

Είσαι απίθανη!!!
Φιλάκια και καλό σου βράδυ

Katerinanina είπε...

xaxaxaxa! Levina mou apo sena eida to paixnidaki kai zhlepsa ama 8eleis na ma8eis!!!
xaxa!
olumpiakos nai kai ta parapona ston akamath ton aderfo mou pou apo mikro me w8hse ekei, kai menoume kai Boreia Ellada na fantasteis....
makia pollaaaaa****

Ανώνυμος είπε...

Το μυαλό μου έχει γεμίσει με πληροφορίες και δεν έχω τι να πρωτοσχολιάσω!!ΧΑΧΑΧΑ!!Δεν περιλαμβάνεται πάντως μια αυτοκοριτική για το γυναικείο φύλο!!ΧΑΧΑ!!Έχετε κολλήματα και πολλά μάλιστα!!ΧΑΧΑ!!

Να ένας λογικός άνθρωπος!!Μαύρο!!ΧΑΧΑ!!Το πρόβλημα είναι ότι σε πένθος θα είσαι... στα νερά σου!!ΧΑΧΑ!!

Τι άλλο,τι άλλο;;;Καλά θα τα μελετήσω κάποια άλλη στιγμή γιατί έχουμε και ένα μάθημα εξεταστικής να μελετήσουμε!!ΧΑΧΑ!!

Χαιρετωωωωω!!

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ:Καλά ξέχασα να σχολιάσω την υπεροχη εικόναααα!!ΧΑΧΑ!!Και την επικεφαλίδα!!"Ανάκριση"!!ΧΑΧΑ!!
Λατρεύω τη διαδικασία!!ΧΑΧΑ!!!Έπρεπε να την κάνω εγώ όμως!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

Katerinanina είπε...

Raskolnikof arxizoun na me tromazoyn ta perierga mazoxistika gousta sou............
ti mayro, ti sou aresei h eikona kai ti h anakrish mhpws an yphrxan prohgoumenes zwes se katatasw kapou stous nazi....
ela plaka kanw...
wraia thn epomenh fora 8a anaptyxoume emeis 1 paixnidi sto blog!8a mou grapseis erwthseis pou 8a apanthsw egw se anarthsh kai to analogo 8a kaneis kai esu me dikes mou erwthseis....
otan teleiwseis fysika apo thn exetastikh gia na mh sou ftaiw kiolas an 8a meineis se kana ma8hma :-p
kalhnyxtesssss***

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑ!!Πλααακα κάνω φυσικά μην φανταστείς!!ΧΑΧΑ!!Και δεν έχω ζήσει άλλες ζωές,ζω μόνο μία τώρα και θέλω να την αξιποιησω με τον καλύτερο δυνατο τρόπο!!!!!

Δεν το πολυκατάλαβα(μετά από τόσες ώρες διάβασμα λογικό είναι!!),αλλά θα δούμε!!ΧΑΧΑ!!!

Αα βρηκα και δικαιολογια τώρα!!ΧΑΧΑ!!Αν κοπώ σε μάθημα εσςύ θα φταις!!ΧΑΧΑ!!!

Καληνυχτωωωωωω!!!

Katerinanina είπε...

kakeeeee....ti ftaiw egw an ESY variesai na divaseis???eee?e?
xaxaxaxa!kalo mhna!!!kai kala apotelesmata exetastikhs...

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει σημασία αν φταις!!Χρειάζομαι μια δικαιολογίαααααα!!!!ΧΑΧΑΧΑ!!Μπορώ να σε κάνω όμως ότι φταις!!ΧΑΧΑ!!

Και δεν βαριέμαι!!!Απλά χρειάζομαι το χρόνο ξεκούρασης μου!!ΧΑΧΑ!!

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ:Ευχαριστωωωω!!!