Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2012

Είναι ωραίο να σε θυμούνται...

   Ξύπνησα, σηκώθηκα, έβαλα τα καινούρια όμορφα μου σπορτέξ, άσπρο με ροζ για να μοιάζω με barbie (δε ξέρω τι έχω πάθει τελευταία, ενώ πάντα σιχαινόμουν τα ροζ και αυτά, τελευταία τα φοράω και όχι τίποτα άλλο με κοροϊδεύουν γιατί κάποτε τα κορόιδευα)...
Λοιπόν πήγα στην αγορά με τη μαμά μου να διαλέξουμε γυαλιά και για κάτι άλλες δουλειές, είχε κρύο και βαριόμουν τρελά!
Αφού τελειώσαμε και η μαμά μου ψώνιζε κάτι πορτοκάλια μου ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό που μου έφτιαξε τη μέρα, και έλεγε τα εξής: 
...ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΤΡΕΛΟΠΑΡΕΑ... Ο ΜΗΝΑΣ ΤΩΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ... ΚΑΛΟ ΞΕΦΑΝΤΩΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΠΑΡΤΥ ΜΑΣΚΕ :-P
   Ήταν η τρελή η συγκάτοικος μου στο πανεπιστήμιο και χάρηκα απλά γιατί είναι ωραίο να σε θυμούνται, είναι ωραίο να ξέρεις πως ανήκεις κάπου, στη προκειμένη σε μια τρελοπαρέα! Μου έχουν λείψει όλες και τις αγαπώ έστω και αν η καθημερινότητα δε μας αφήνει να μιλάμε τόσο συχνά!
   Βέβαια η Βικτώρια που μου έστειλε αυτό το μήνυμα το έστειλε και στις άλλες, είμαι σίγουρη πως μας σκέφτεται και να με συγχωρέσει που δεν έχω κάρτα και δεν απαντώ σχεδόν ποτέ όταν πρέπει!
   Αλλά να ολόκληρη ανάρτηση της έφτιαξα για να μη γκρινιάζει και έβαλα και τη μούρη της για να ομορφύνει το γραπτό μου!
              Δεν είναι μια κούκλα???
Prive Αλεξ/πολης, είναι μια κούκλα εδώ!
Βικούλα σε αγαπώ και ας εσύ σε όλη τη διάρκεια της συγκατοίκησης προσπαθούσες να με σκοτώσεις (αφού πάντα έφευγε και ξεχνούσε θερμοσίφωνο, τοστιέρα μαλλιών και φαγητού στη πρίζα και εγώ έτρεχα σα τρελή να τα κλείσω)...
Την αγαπώ επίσης γιατί θα με στηρίξει ακόμη και στις πιο άκυρες επιλογές μου...
Φέτος το καλοκαίρι στη Κεραμωτή!
Βέβαια Βίκυ την επόμενη φορά δέσε με αν θέλω να κάνω κάτι τρελό έτσι όπως υποσχόσουν ότι θα κάνεις τότε στο 1ο έτος με τη Λύκου αν κατέβαινα να συναντήσω την τότε καψούρα μου...
Θυμάσαι που καθόμασταν και ταξιδεύαμε με το παρακάτω τραγούδι?
Στο αφιερώνω...

Ε... Και να σου πω εκείνο το ταξίδι ήταν το πιο όμορφο που έχω κάνει και ας ήταν φανταστικό!!!

11 σχόλια:

Ο Αλχημιστης είπε...

χαχαχα! Μου εφτιαξε την διαθεση αυτη η αναρτηση!

Αυτα ειναι! Τι ωραιο να εχεις επαφες με ανθρωπους απο την σχολη η απο οπουδηποτε!

Και να εχεις να θυμασαι πραγματα μαζι τους. Μην σε ανησυχει που δεν τα λετε συχνα. Αυτοι που πραγματικα αγαπας και σε αγαπανε, και εναν χρονο να εχεις να τους δεις, οταν συναντηθειτε ειναι σαν να μην περασε μια μερα.

Και εμενα ενας φιλος μου απο το πανεπιστημιο στην Πατρα, μου εστειλε μηνυμα οτι ξεκινησε η καταθεση δικαιολογητικων για την ορκομωσια διδακτορων. Το ηξερα βεβαια αλλα με συγκινησε ο μπαγασας που με σκεφτηκε σε περιπτωση που δεν το ηξερα εδω στα ξενα!


Να κατι τετοια μικρα ειναι που με συγκινουν.

Την καλησπερα μου! Φιλακια! Να μου εισαι καλα!

Ανώνυμος είπε...

h sygkinish pou eniosa diavazonta aythn t afierosh den legetai .. ksereis oti se exo mathei me t eleipsh kartas kai pote den s thimono .. ksero pos me exeis st kardia sas k m stelneis mnm kardias ayta einai pio shmantika apo opoiodipote sms... eisai apo ta pio agaphmena atoma st zoh m .. kai tha eisai panta st kardia akomh kai an den eisai st kathimerinothta m .. se agapao polu :) mikrimou rozoula :p :p

katerinanina είπε...

ax glykie mou alxhmisth poso xairomai pou sou eftiaxe to kefi!
exeis apoluto dikio den einai toso o xronos pou pernaei alla to ti se enwnei me enan an8rwpo!
kai na 8umasaqi ta mikra, ta apla kai ta ashmanta einai to alatopipero ths zwhs, ayta pou mas kanoun na synexeizoume...
kalo vrady sou eyxomai..... :-))))

katerinanina είπε...

mikrh mou agnwsth viku se agapw paaaara polu kai xereis den eimai polu aytwn twn xazogomenistikwn!mou leipeis ka8e mera pou perna kai anapolw oti zhsame alla de menw ekei giati paroti den eimaste praktika sth ka8hmerinothta mazi, eimaste mazi sth skepsh! kai de menw se ayta pou perasame alla kai se ayta pou 8a er8oun kai pou 8a yparxei sth zwh ths ka8e mias h allh!
argotera 8a sou etoimasw kai mia allh anarthsh gia kati pou eixame pei kapote kai 8a gelas!alla argotera nini mou.........

Ρασκόλνικοφ είπε...

Συμπέρασμα!!Μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μην πεις!!

Πω πω πω αγάπες για τις φίλες!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!Αφού τις έκανες ολόκληρη ανάρτηση πρέπει να τις λατρεύεις!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Και αν είναι να κάνεις καμιά βλακεία δεν πρέπει να σε συγκρατήσει,πρέπει να σε αφήσει να την κάνεις και μετά να σε δουλεύει σαν καλή φίλη που είναι!!ΧΑΧΑ!!

Α ρε τρελοπαρέες!!!ΧΑΧΑ!!Γιατί δεν πατε κανα ταξιδάκι όλες μαζί;;Έτσι για αν θυμηθείτε τα παλιά!!ΧΑΧΑ!!

Δεν έχω πάντως να μοιραστώ ανάλογες εμπειρίες,τώρα ξεκινώ εγώ!!Αν και συμφωνώ ότι είναι ωραίο να ξέρεις ότι σε σκέφτονται!!Σε κάνει πολύ χαρουμενο!!!

Καληνυχτωωωωω!!

katerinanina είπε...

Τι ωραία να κάναμε ένα ταξιδάκι αλλά πότε η μια δε μπορεί πότε η άλλη ....δε νομίζω να βρεθούμε ποτέ όλες μαζι! Ναί την αγαπώ την άτιμη!
Σου εύχομαι Ρσκόλνικοφ να συναντήσεις όμορφους ανθρώπους εκει που είσαι φοιτητής και αν και πάντα θα υπάρχουν διαφωνίες στο τέλος θα σου μείνουν τα καλα....

Ρασκόλνικοφ είπε...

Πάρτες μία μία και απλά ενημέρωσε τους ότι τότε θα πάτε ταξιδάκι και μην ακούσεις κουβέντα!!Αν περιμένεις να συννενοηθεις σωωωωωωωωωωωθηκες!!!ΧΑΧΑΧΑ!!

Και εγώ μου το εύχομαι!!ΧΑΧΑ!!

Κάποια* είπε...

Αχχ τι γλυκιά ανάρτηση(:
Ακόμα κι αν δε βλέπεστε κάθε μέρα,μη χάσετε επαφή.Φαντάζομαι θα έχετε πολλές όμορφες στιγμές!

κληνύχτααα*

Levina είπε...

Kοριτσάκι μου χίλια συγνώμη,
είμαι αδικαιολόγητη γιατί ενώ
είδα την αναρτησή σου δεν ήρθα
να σου μιλήσω, να σου πω ευχαριστώ για όλα όσα όμορφα μου έχεις γράψει , το χειρότερο δεν έχω απαντήσει και σε ένα σχολιό σου!
Οτι πάσχω από μόνιμη αφηρημάδα το ξέρω αλλά προσπαθώ να το καταπολεμώ...φαίνεται μαζί σου δεν το πέτυχα οπότε σου δίνω το δικαίωμα να μου βάζεις καμιά φωνή να συνέρχομαι!!!!

Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ και σου στέλνω
τα φιλιά μου :)

mary είπε...

μου θύμισες πολλά!!!!!!

katerinanina είπε...

glukia mou levina mh les tetoia...afou panta grafeis polu omorfa sxolia ektos apo anartsheis...exallou egw na deis apo ti afhrhmada pasxw!exallou den einai panta 8ema afhrhmadas, px yparxoun kai ypoxrewseis pou me kanoun gia merikes meres na mh mpw....